پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 13 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

روز نهم عید ، زرامین و آتلیه نوروزی

1397/1/9 17:10
نویسنده : آجی هانا
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهر گلم ، خوبی عزیزم ؟ امروز هم رفتیم طبیعت گردی .
راستش اول قرار بود مامان و بابا برن میوه بخرن و من و شما بمونیم خونه مادر بزرگ
اما وقتی مامان و بابا اومدن تو اتاق که از من و شما خداحافظی کنن ، شما اونقدر دست و پا زدی و ذوق کردی که انگار مامان و بابا رو سال ها ندیدی
اون ها هم دلشون نیومد تو رو بذارن و برن و خلاصه قرار شد و من و شما هم بیایم . مامان لباس شما و تل من رو ست کرد و رفتیم توی حیاط . همونجا چند تا عکس از شما گرفتم


بعد سوار ماشین شدیم و مامان و بابا شما رو گذاشتن تو صندلی ماشینت


من تو ماشین به بابا گفتم که بریم یه جایی که محیط زیبا داشته باشه و بشه عکس گرفت چون هدف اصلی گرفتن عکس های آتلیه نوروز شما بود . بابایی هم گفت که ما رو میبره زرامین ( من نمیدونستم کجاست و تا حالا نرفته بودم ) ولی چون بابا میگفت قشنگه راه افتادیم سمت همونجا .
اونجا که رسیدیم دیدیم که واقعاً طبیعت قشنگی داره . هوای اونجا خیلی بادی بود و شما از برخورد باد به صورت خیلی خوشحال بودی .


بادی بودن هوا رو میتونید از روی موهای من تو عکس بالا کاملا متوجه بشین
شما واقعا دختر ماه و خوبی بودی . خیلی همکاری کردی و اصلا اذیت نکردی ، ممنونم خواهر ماهم
عکس های آتلیه نوروزی ویانا ، ۱۳۹۷/۱/۹


عکس ها به نظر خودم عالی شدن ، بابا هم خیلی خوشش اومده بود و میخواد بره چاپشون کنه برات


یه خواب راحت و قشنگ بعد از یه روز عالـــــــــی
دوستت دارم عزیزم ، تا پست بعدی خداحافظ

پسندها (5)

نظرات (3)

aynazaynaz
26 اردیبهشت 97 13:45
سلام هانا جان امیدوارم حالت خوب باشه. شما فقط چند ماه از من بزرگتری. خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و باهم رابطه برقرار کنیم . راستی آدرس وبلاگ اول و اصلی من اینه   http://aaynaz.niniweblog.com
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 خرداد 97 13:47
دوتا خواهر خیلی شبیه هستید.
یلدا
16 خرداد 97 20:55
سلام.... هانا جون..... عکسای آتلیه نوروز ویاناجان خیلی قشنگ بودن.😍 مخصوصا اون عکسی که وسط چمن ها بود.😍😍😘😘.به غیر از اون، بقیه هم خیلی قشنگ بودن. و شما و ویانا جون خیلی شبیه به هم هستید.
آجی هانا
پاسخ
خیلی ممنون ععزیزدلم. از بزرگی و لطف شماست که انقدر چشماتون قشنگ میبینه محبت