پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 12 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

ویانا و خاطرات اولین ماه زندگیش

1396/8/18 19:16
نویسنده : آجی هانا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
فکر کنم همه دیگه منو بشناسن
درسته من ویانا کوچولو هستم
از وقتی فهمیدن رفتم تو دل مامانی ، تا الان ، عزیز دل همه و مرکز توجه خانواده هستم
مخصوصا بابا و مامان و خواهر جونم
خیلی شیطون هستم و هر روز هم شیطون تر میشم
وقتی خوشحالم خونه پر از نشاط و شادی میشه و وقتی ناراحتم ، پر از ناراحتی و نگرانی
خب بریم سراغ عکسام

 


نمیدونم چرا ولی خواهر جونم همیشه به این عکسم میخنده... شما میدونید ؟! مگه شگفت زده شدن خنده داره خب ؟
 


اینجا خیلی عصبانی بودم ...

 

 

 


خواهر جونم خیلی برای این عکس زحمت کشید .
برام لباس مناسب پوشید ، صحنه عکاسیش رو دیزاین کرد ...
ولی چون من گرسنم بود اصلا نخندیدم شاکی
خب دیگه اینم از عکسای من
میبینمتون

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
18 آبان 96 20:23
خدا برات خواهرت رو نگه داره روز به روز خوشگل تر میشن و یک روز هم یک دختر بچه ی گوگولی میشه الان هم خیلی نازه بزنم به تخته
آجی هانا
پاسخ
ممنونم مامان فاطمه عزیز انشاالله پسر کوچولوی شما هم در پناه خداوند سالهای زیبای زندگیش رو بگذرونه و شاد باشه و از نظرتون هم ممنونیممحبت
یلدا
16 خرداد 97 21:04
چه عکسای قشنگی. به نظر این دفعه که از زبون خود ویانا نوشتی خیلی خوبه.😘
آجی هانا
پاسخ
جدی ؟! پس سعی میکنم بیشتر این مدلی بنویسم عزیزم