پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 12 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

نقاشی آجی هانا برای ویانا

1396/5/23 15:59
نویسنده : آجی هانا
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

خوبی مهربون؟

میدونی من زیاد نقاشیم خوب نیس یعنی

در حد اعلا و فوق العاده نیستش خیلی ابتداییه

ولی امروز یک آموزش نقاشی دیدم

که خیلی گوگولی بودش .

تصمیم ام رو گرفتم که عزمم رو جزم کنم برات بکشمش

اینم نتیجه کار که خیلی تلاش کردم خوب بشه ، فقط هم به عشق تو

Im gonna to be a sister

هم یعنی من دارم خواهر میشم ...

امیدوارم خوشت بیاد عزیزم

تا پست بعدی بای بای ... 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
فروشگاه دایانا
23 مرداد 96 17:47
آجی هانا
پاسخ
خیلی ممنونم
عسل
23 مرداد 96 20:52
خیلی قشنگه آفرین
❤ بارانا❤
2 شهریور 96 19:33
سلام گلم وب قشنگی داری موفق باشی لینک شدی اگه با تب موافقی بلینک
آجی هانا
پاسخ
باعث افتخاره عزیزم لینکی وبلاگ شمام خیلی نازه