پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

زردی

1396/7/19 19:34
نویسنده : آجی هانا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دلم نمیخواست اینجا از غم هامون بنویسم ولی اینم جزئی از زندگی شماست

شما صبح یه آزمایش خون دادی و جوابش که اومد درجه زردی شما ۱۴ بود

تو بیمارستان به بابا گفتن برا نوزاد ۳ روزه که شیر مادر بخوره طبیعیه ولی از اونجا که مامی خیلی نگرانته و وسواسی در مورد شما پافشاری کرد که ببریمت پیش متخصص نوزادان تا خیال ما راحت بشه .

مادر جون هم که از روز متولد شدنت خونه ماست و کمک مامی و شما میکنه

امیدوار بودم زردی شما جدی نباشه چون در این صورت مجبور بودیم دو یا سه روز تو دستگاه بیمارستان نگهت داریم تا خوب بشی عسلکم

موقع رفتن پیش دکتر هم که حسابی حال من گرفته بود و کلی ناراحت شدم و اعصاب نداشتم

وقتی مامی و بابا برگشتن گفتن زردیت به ۱۶ رسیده و باید بستری شی 

من گریه کردم و دلم نمیخواست تو بیمارستان اون وضعی ببینمت

البته شما کاملا فهمیدی صدای گریه رو و با من همدردی کردی و از خودت صدا در آوردی که ینی گریه نکن خواهلی و نگام کردی

بابا هم که این وضعو دید با بیمارستان تماس گرفت و گفتن زردیت بالا نیست و میتونید دستگاه اجاره کنید

این شد که دستگاه رو آوردیم خونه و از پیشم نرفتی

جون دلم که اونجوری ناناز خوابیدی

ویانا زودی خوب بشو 

عاشقتم ، ناز منی ، فعلا بای

 

پسندها (3)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
❤فاطمه جون❤
20 مهر 96 16:08
اخیییی انشاءالله هر چه زود تر ویانا جون زود تر خوب بشه
آجی هانا
پاسخ
ممنون فاطمه جونم، انشاالله با دعای خیر شما