پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 10 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

روز های با تو بودن ...

1397/6/21 15:38
نویسنده : آجی هانا
650 بازدید
اشتراک گذاری
 

جان منی از این عزیزتر نمی شود ...

جان منی و خوش به حالت که خواهرت تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریا کشف کرده دوست دارد ...

برایت یک مشت بوسه میفرستم ، باز هم هست ...

از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام ...

تو برای من حکم باران در کویر خشک را داری ...

همانقدر دوستداشتنی ...

و همانقدر نجات بخش ...

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
21 شهریور 97 16:03
گلگلگل
آجی هانا
پاسخ
گلمحبتگلمحبت
مامان صدرامامان صدرا
21 شهریور 97 20:40
محبت
…zeinab……zeinab…
22 شهریور 97 15:21
دختر خوشگل و ناز محبت
آجی هانا
پاسخ
💋💋💋
یلدا
22 شهریور 97 17:23
خدا حفظش کنه. خیلی خیلی دوسش دارم.💙💙💙💙
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 شهریور 97 19:15
چه خواهرای خوشگلییییی
لینک شدی هانا جونم
من یه خواهر بزرگ دارم عزیزم 
+
شروع شدن مدارس رو پیشاپیش تسلیت میگم😢😅
آجی هانا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی ! زنده باشین خودت و خواهرت محبت راستی چرا تسلیت ؟! من خوشحالم دیگه حوصلمون تو خونه سر نمیره ....
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 شهریور 97 19:26
❤😍❤😍❤😍
آجی هانا
پاسخ
😙😚😙😚
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 شهریور 97 0:50
ماشالا به خواهرای ناز💕💕
آجی هانا
پاسخ
ممنون مبینا جون محبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
23 شهریور 97 1:44
گلزنده
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
23 شهریور 97 18:42
یعنی تو واقعا مدرسه رو دوست داری؟
راستی میری تیزهوشان یا نمونه ؟
آجی هانا
پاسخ
آره خیلی دوست دارم . من مدرسم سطحش بالاتر از تیزهوشانه ، انرژی اتمی میرم ، یه جورایی بهترین دبیرستان ایرانه ( تعریف از خودم نباشه هااااا )
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
24 شهریور 97 4:54
اها پس چه خوب
ولی خوب نیست دوران راهنمایی بهت سخت بگذره
من هفتمم خیلی خوندم ولی اخرش فهمیدم نیاز نیست خیلی بخونی
مثلا اجتماعی
فقط دز حد خلاصه بخونش
من مو به مو خوندم و از اجتماعی خودمو زده کردم
مواظب باش از درس خودتو زده نکنی😘😘😘
آجی هانا
پاسخ
سخت نمیگذره من خیلی درس خوندنو دوس دارم ولی راست میگی . آدم بعضی درسارو باید فقط بخونه که پاس کنه مثل سبک زندگی و اجتماعی و اینجور درسای الکی 😂 البته ما کتابامون فرق میکنه با کتابای معمولی ، پیشرفته تره .
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
25 شهریور 97 11:30
و مثل همیشه زیبا محبت
آجی هانا
پاسخ
مرسی مهربوووووون محبت