پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

1397/6/16 12:59
نویسنده : آجی هانا

سلام ....

من دوباره با کلی خبر برگشتم ، همونطور که قول داده بودم با یه سفرنامه درست و حسابی از شمال رفتنمون !

👈 روز اول 👉

حرکتمون ساعت ۱۰ روز یکشنبه بود ، ارافیک هم کم بود و فقط چند تیکه ای اذیتمون کرد . ولی امان از دست شیطونیای ویانا خانوم که انرژیش تو ماشین زیاد میشه ... دائم از هر جایی بشه بالا میکشی و حتی با پات دنده های ماشینو عوض میکنی 😣😥

وسطای راه تو یه جاده جنگلی شلوغ کنار زدیم و کنار بقیه زیر انداز پهن کردیم تا یکم استراحت کنیم و ناهار بخوریم ...

از داخل صندوق ماشین برات یه توپ آوردم که خیلی بهش ذوق کردی و تا یه مدت یه گوشه تشستی و برای خودت بازی کردی ، فدات بشم که اینقدر تو خوبییییی ...

بالاخره بعد از حدود ۶ ساعت رانندگی رسیدیم مجتمع عسگر پور و مستقر شدیم 😁

ویلامون خیلی خیلی تمیز بود حتی ما یه حشره هم ندیدیم و همه چی داشت کمد های جادار و جاروبرقی ... آبش هم واقعا تمیز بود اما ما محض احتیاط آب معدنی خریدیم ...

ویلا یه تاب سه نفره بزرگ داشت 😀 شما هم که دیوونه تاب بازی هستی و از لحظه ای که از ماشین در اومدی و چشمت به تاب افتاد رفتی نشستی روش و منم که کلا تو حیاط در حال تاب دادنت بودم 😂 شمام خیلی شیک و مجلسی دستتو از زنجیر تاب گرفتی بودی و حال میکردی 😄

همینطور جلوی ویلا تور والیبال و تور بسکتبال هم داشتن که خیلی منو بابایی و سرگرم کرد ☺🙂🤗

اونقدر خسته بودیم که وقتی رسیدیم یه ذره وسایلو مرتب کردیم خوابمون برد و روز اول جایی نرفتیم .

👈 روز دوم 👉

روزمون با یه صبحونه ساده شروع شد و سریع راه افتادیم سمت دریا که جلوی مجتمع بود . پلاژ ساحلی خزر رفتیم که تمیزترین دریایی بود که من تا حالا رفته بودم 🖒 اصلا یه جلبک یا حشره دریایی یا صدف شکسته تو ساحلش نبود . شن های ساحل کاملا صاف و بدون حتی یه تیکه چوب یا ... بود که واقعا ورودیش می ارزید . بخاطر همین راحت تو ساحل پاچه های شلوارت رو بالا زدیم و پاتو گذاشتی توی آب

الهی فدات بشم موج که میزد روی پاهات از ته دلت قهقهه میزدی و اونوقتا بود که دلم میخواست بخورمت 😍😙😗😚

الهی قربونت بشم که اینقدر دریا رو دوست داشتی ... بعد اینکه لباسهات رو عوض کردی و نیخواستیم بریم با دریا بای بای کردی 👋 فدای دستات بشمممم

بعد اینکه از دریا اومدیم سر راه فروشگاه خانه و کاشانه رو دیدیم و وایستادیم ، به محض اینکه وارد شدیم از قیمت ها شاخ در آوردیم 😲 واقعا واقعا واقعا مفت بودنننن ... چیزهایی که ما تو تهران دیده بودیم رو یک پنجم قیمت تهران میفروختن ... کیفیت جنسها هم فوق العاده بود و همشون خارجی بودن ... در نتیجه ما تقریبا کل فروشگاه رو خریدیم 😂😃 از لوازم تحریر گرفته تا عینک و کفش و ...

از اونجا که بیرون اومدیم رفتیم یه سری هم به فروشگاه کوروش زدیم و برای من و شما خرید کردیم . یکم خرت و پرت و چوب شور و اینا و بعد برگشتیم ویلا و روز دومن به خوبی تموم شد 😎🤗

👈 روز سوم 👉

روز سوم هم دریا رفتیم چون شما از دیروز یاد گرفته بودی میگفتی دَیا (دریا) و امروز هم از صبح گیر دادی بودی به دَیا 😂😂😂 ما هم دوباره به بهونه شما رفتیم پلاژ ...

اونجا شاتل و جت اسکی و بنانا و ... بود و چون اجازه نمیدادن شما سوار هیچکدوم بشی مجبور شدیم جدا جدا بریم 😅😉 اول من و بابا رفتیم شاتل سوار شدیم ... فوق العاده باحال بود موج های دریا یه وریمون میکرد و من و بابا رو جوری بالا میپروند که از سطح شاتل جدا میشدیم ...

بعدشم بابا و مامان با هم جت اسکی رفتن و من و شما با هم یه تایم خواهری باحال داشتیم ... من آهنگ گذاشته بودم و شما نانا میکردی و همه بهت ذوق میکردن 🙂☺

مامان و بابا رو جت اسکی (شکار لحظه ها توسط من 😂)

چند تا عکس بعد برگشتن مامان بابا 👇

بعد برگشتن از " دَیا 😂 " و برگشتن به ویلا شما یه کار جدید یاد گرفتی که تصویر های پایین گویای همه چیزن 👇👇👇

بَلههههه ، وقتی هیچکس حواسش بهت نبود ، یاد گرفتی از پله ها بالا بری و کارمونو در آوردی 😃😂😄

و روز سوم هم بدین سان تمام گشت ... 😃😄

👈 روز چهارم 👉

روز چهارم به قصد رفتن به نمک آبرود و تله کابین سوار شدن بیرون رفتیم ...

ولی وسطای راه کلی فروشگاه و مرکز خرید دیدیم و با توجه به غریزه کلی خانوما دیگه خودتون میدونین چی شد ، تله کابینو بیخیال شدیم و به خرید پرداختیم 😋😉 بابا هم تمام وقت داشت زیرلبی به من و مامان میخندید 😂😂😂

رفتیم مرکز خرید " ‌پانوراما " که یه چیزی تو مایه های بام لند بود . تمام برند ها اونجا نمایندگی داشتن . سواروسکی ، تی تی ، او وی اس ، جین وست ، ال سی وایکیکی و ...

همینطور یه شعبه هایپر می هم اونجا داشت که واقعا بزرگ بود . آدم توش گم میشد 😮

اونجا هم رفتیم و حدود ۲۰۰ تومنی دوباره خرت و پرت خریدیم 😂😁

بعدش هم بردیمت سرزمین بازی مجتمع پانوراما که برای خردسالان بود . من شمارو نگه داشتم و مامان بابا به خریدا رسیدن ☺

خیلی خیلی بهت خوش گذشت عشقم و حسابی با نی نی های دیگه بازی کردی 😙😚😘

بعد از اینکه از مرکز خرید اومدیم بیرون سری به هتل پارسیان خزر زدیم و واقعا تو ذوقمون خورد ...

از چیزی که قبلا دیده بودیم فقط یه اسم مشهور مونده بود ... 🙁

ساحل اختصاصیش پر از سن ریزه و صدف شکسته بود ، و هر بار که پاتو تو آب میذاشتی یه موجود ریز میومد رو پات 😣😤

تیر های چراغ برق هم که بعضیاشونکاملا کج بودن و همین باعث شد مسخره بازی من گل کنه 👇

این واقعا برای هتلی که شبی ۷۰۰ تومن به بالاس بد بود 😕😦😟

از اونجا زود اومدیم بیرون و تو خیابون به صورت اتفاقی یه شعبه عطاویچ رو دیدیم و وایستادیم تا ناهارمونو اونجا بخوریم 🙃😛

غذا خیلی عالی بود مثل همیشه و خیلی مزه داد . بقیه روز چهارم هم به دور دور تو ماشین و شمال گردی به پایان رسید و مسافرتمون روز بعد صبح زود به پایان رسید و برگشتیم تهران ☺

اینم از مسافرت ما ، امیدوارم از این پست طوووولانیمون راضی بوده باشید و با نظراتتدن خوشحالمون کنین ... تا پست بعد خدانگهدار 😚☺🤗