پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

فقط 40 روز تا تولد یکسالگی ...

1397/6/8 0:02
نویسنده : آجی هانا
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره درخشان ما ...

خوبی عزیز دل آجی ؟؟؟

اومدم با کلی خبر ... هم خوب و هم بد ...

پاره تنم این هفته برای اولین بار در عمر 11 ماهه ت مریض شدی ...

مریضیت هم بد بود ویروس گرفته بودی . مشکل دفع داشتی و سرفه های شدید میزدی و گلوت خرش داشت . فدات بشم صدات در نمیومد ...

واقعا دلم میخواست مریضیتو به جون بخرم گلم

دیدن بی حالی و بد احوالیت خیلی بد بود ...

ولی خداروشکر الان دیگه کامل خوب شدی !!!

از اینها که بگذریم کم کم داریم به تولد یکسالگی آجی کوچولوم که شما باشی نزدیک میشیم و من به اندازه کل کهکشان خوشحالمممممم !!!

چند روزیه راه رفتن یاد گرفتی البته فعلا در حد همون ۶ - ۵ قدمت عزیزم ولی همینش هم پیشرفت بزرگیه .

دایره لغاتت هر روز بهتر و بزرگتر میشه . کلمات بیشتری میگی . خبر خوب اینکه من از حالت « هین » در اومدممممم و الان بهم میگی « ها » !!!

خیلی زود داری بزرگ میشه و این هم خوشحالم میکنه هم ناراحت ...

دلم یجورایی برای کوچولویییی هات تنگ میشه گل خوشبوی من ...

ولی امیدوارم به روزای آینده و به تجربیاتی که قراره کسب کنی عزیزم ...

خیلی دوستت دارم، عاشقانه ، صادقانه ، مخلصانه ، تا ابد ...

فعلا خداحافظ تا پست بعد ...

پی نوشت : ( چه تمی رو برای جشن تولد یکسالگی پیشنهاد میکنین ؟؟؟ )

پسندها (2)

نظرات (2)

ابوالفضا
8 شهریور 97 17:57
سلام ویاناجون پیشاپیش تولد یکسالگیتو تبریک میگم.صد ساله بشی.
آجی هانا
پاسخ
ممنون عزیزم . لطف دارید محبتبوس
یلدا
11 شهریور 97 13:23
من فدات بشم.در ضمن تولدت هم مبارک خوشگل خانم. ایشالله هزار ساله بشی.محبت
آجی هانا
پاسخ
مرسی یلدای مهربوووون محبتبوسبغل