پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 11 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

فرشته کوچولوی 10 ماه و 8 روزه من

1397/5/24 21:05
نویسنده : آجی هانا
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

واقعا نمیدونم چطور عذرخواهی کنم بابت تنبلیام

ولی واقعیت اینکه خیلی سرم شلوغه و مدرسه میرم

از اینها که بگذریم ، نوبت صحبت ویانای بلا و شیطون میشه

شما هفته پیش 10 ماهه شدی و من به یه نگاه به عقب شیطونی ها و شیرینی با تو بودن برام دوره میشه

نمیدونم آخرین باری که روزشمار وبلاگتو نگاه کردم کی بود ولی حالا میبینم 10 ماهه شدی و 2 ماه دیگه میشه سالگرد فرودت از آسمون ...

یه احساس عجیبی داره وقتی عکسای کوچیکی هاتو میبینم . یه بغض شیرینی گلوم پر میکنه و دلم برای کوچیکیهات تنگ میشه .

بگم از دلبریهای خواهر کوچولو 10 ماه و 8 روزم که تو باشی :

یاد گرفتی دست بزنی برقصی و نانا کنی . وقتی آهنگ پخش میشه دست میزنی و خودتو بالا پایین میکنیو تکون میدی اگه هم دیگه خیلی خوشحال باشی دستاتو میای بالای سرت و تکون میدی

خداروشکر اجتماعی تر شدی دایره محبتت بزرگتر شده به جز من و مامی و بابا ، کسایی مثل ، آرام جون ، خاله سهیلا ، مادر جون و ... رو هم دوس داری و بغلشون میری

بیشتر از همه علاقت به آرام جون مورد تعجبه و یه حس خاصی نسبت بهش داری و از بغلش بیرون نمیای !!!

همینطور کلمات بیشتری میگی مثل برق ، اوف ، گاگا ، دَدَ و ... (ولی اسم من بدبخت هنوز هینه |: )

ما تا دیروز مهمون داشتیم و دایی فرشید و دایی فرزاد و مادر و آقا جون چند روز اومدن خونمون که شما نه تنها اصلا اذیت نکردی و مامان به کارهاش رسید بلکه بغل همه رفتی و دختر خوبی بودی عزیزدلمممممم

خدوشبختانه اصلا حسود نیستی و به آدرینا جون (دخملی دایی فرزاد و خاله سمیه) همه اسباب بازیاتو دادی و نسبت به اینکه بقیه بقلش میکردن عکس العمل نشون نمیدادی . فداتتتتتت بشممممم که اینقدر فهمیده ای ...

کوچولوی من ، وقتی ماما میره بیرون خیلی آروم و بدون غر غر با من و بابا میمونی تا مامی بیاد و من عاشق این رفتارتم .

خلاصه نمدونی که چقدررررررر بزرگ شدی و منم چقدرررررر بیشتر دوستت دارمممم ...

سعی میکنم فعالتر باشم

28 مرداد مدرسم تموم میشه و از اون موقع دیگه اونقدر آپ میکنم که نبودنام جبران شه !

مثل همیشه ، بدون هانا عاشقته و میمیره براتتتت ، فعلا خدانگهدار کوچولوی دوستداشتنی آجی

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
24 مرداد 97 22:35
دلتنگتون بودیم عزیزم❤😚
آجی هانا
پاسخ
ممنون از شما که به یادمونین ! سعی میکنیم بیشتر آنلاین باشیم چشمک
یلدا
26 شهریور 97 9:47
خیلی خیلی قشنگ می نویسی.
آجی هانا
پاسخ
لطف داری یلدا جان . شما هم بیشتر مطالعه کن . کتابهای نفیس مثل کتابهای سهراب سپهری ، اشعار حمید مصدق ، اشعار پروین اعتصامی و نوشته های ادبی رو بخون خود به خود نوشتنت خوب میشه . انشاالله سال ششم با تشبیه و استعاره و مناظره و اینا آشنا میشی اونم به نوشتنت کمک میکنه 😊😊😊