پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 10 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

تشکر از حامیان همیشگی ما : مامان حسین ، مامان صدرا و مامان ارشیا و پانیا عزیز و یه هدیه ناقابل

1397/3/24 0:13
نویسنده : آجی هانا
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

امیدوارم حال همگی خوب باشه

من فکر میکنم هر نویسنده وبلاگی هر چقدر هم که قلمش زیبا باشه و خوب بنویسه بالاخره نیاز به تشویق و حمایت داره

و یک سری از عزیزانی هستن که وبلاگ من و خواهرم رو هم حمایت میکنن

واقعا برای من تاثیر گذارن و انگیزه نوشتن بهم میدن

همیشه با نظرا و لایک هاشون ما رو شرمنده میکنن و وجودشون تو این وبلاگ مایه افتخار ماست

امروز میخوام مامانای مهربونی که همیشه به ما لطف دارن و وبلاگ ما رو حمایت میکنن معرفی کنم و در آخر هدیه کوچیک و ناقابلی که امیدوارم جبران ذره ای کوچک از لطف و بزرگیشونو جبران کنه :

مامان حسین عزیزم

مامان صدرا جون

مامان ارشیا و پانیای گل

اگه کارت دعوت و تشکر هر متن و هر عکسی به صورت حرفه ای خواستن من خوشحال میشم در خدمتشون باشم .نزدیک به تم 300 تم مختلف هم دارم . این امتیاز برای این دوستان گلم کاملا رایگانه . فقط کافیه زیر همین پست بهم پیام بدن . اینم وبلاگ اختصاصیم که توش میتونین نمونه کار ها رو ببینید ( طرح ها فقط به نمونه های توی وبلاگ محدود نمیشه ) : http://tinagroup.avablog.ir

امیدوارم خوششون بیاد

فعلا خدا نگهدار

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
24 خرداد 97 9:35
🌹سلام عزیزم واقعا ما رو شرمنده میکنین؛ما هم  به داشتن همچین دوستای گلی افتخار میکنم ❤❤❤❤
دوستتون داریم❤😚🌹
آجی هانا
پاسخ
افتخار از ماست . ما هم کلی دوستتون داریم چشمکمحبتبغل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 خرداد 97 14:59
سلام و عرض ادب دوست عزیز ؛ شرمنده محبت های شما هستیم . لطف شما از حد فزون باد ...
برای ما هم مایه بسی افتخار است که در این دورهمی زیبا در کنار دوستان عزیز و محترمی چون شما هستیم .گلمحبتزیباگلگلمحبتزیباگلگلمحبتزیباگلگلمحبتزیباگل
آجی هانا
پاسخ
قابل شما رو نداشت بانو محبتچشمک انشاالله پایدار باشید و استوار
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 خرداد 97 13:57
ممنون عزیزم. نظر لطف شماست.
به موقع مزاحمت می شم. واسه تولد پانیا.چشمک
آجی هانا
پاسخ
خوشحال میشم در خدمت شما و کوچولوی گلتون باشم
مامانمامان
26 خرداد 97 22:37
سلام.چه کارخوبی.آفرین.واقعا دوستان خوب همه نینی وبلاگیهاهستند این مهربونها