پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 12 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

مینویسم برای خواهرم ویانا ...

1397/3/22 17:12
نویسنده : آجی هانا
548 بازدید
اشتراک گذاری

مینویسم ...

مینویسم برای او ...

او که همه دنیای من است ، همان که توان زنده بودنم است ...

برای کسی مینویسم که تمام هستی ام توی وجود پاکش جا شده

برای او مینویسم که نامش مانند موج دلخوری ها و غم ها را از ساحل دلم میشوید و میبرد

مینویسم برایش از دلم از احساسم از قلبم که هر جا باشم همراه اوست ... مینویسم از چشم هایش که سیاهی اش خودش دنیاییست ، از صورت همچون ماهش که تابلوی زیبای نقاشی خداست ، از لبهایش که زمزمه میکند نغمه ها و سرود هایی را که هیچکس جز خودم و خودش نمیشنود ...

نمیدانم که برگه کاغذ قلبم جا دارد برای این همه عشق ؟

مینویسم گرچه حتی ذره ای از جنونم نسبت به او کم نمیشود ، اما مینویسم تا کمی از عشقم اینجا خالی شود

ویانای عزیزتر از جانم ، بانوی مهربانم ، فرمانروای کوچک قلبم ، میگویم تا بدانی چرا روزی خواهرت اینها را نوشته و بدانی که چقدر و از صمیم قلب دوستت داشته ...

زمین و زمان مخالفت باشند من پشتت هستم عزیزم ، صادقانه و تا پای جان ...

( کپی ممنوع - تمامی کلمات به قلم خواهر ویانا ، هانا نوشته شده و کاملا قلبی و احساسی ست به همین سبب به هیچ وجه راضی به کپی نیستم )

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 17:14
افرین به این همه احساس خواهرانه.
آجی هانا
پاسخ
ممنونم از توجه و تحسین شما - ما رو همیشه با لایک و نظراتون شرمنده میکنین
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
23 خرداد 97 23:56
هزار آفرین به این قلم و درود بر اینهمه احساس پاک و عاشقانه .
وب زیبایی دارین .خواهرانه هایتان واقعا زیبا و ستودنیست .
گلتشویقاگلمحبتتشویقگلمحبت
​​​​ 
 
یلدا
1 تیر 97 10:55
عالیتشویق