پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 11 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

جام جهانی 2018 روسیه

1397/3/22 16:46
نویسنده : آجی هانا
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

همونطور که از تغییرات قالب وبلاگت هم معلومه در آستانه جام جهانی هستیم

و در واقع این اولین جام جهانی ما با حضور شماست

منم که همه میدونن دیگه ... بارسلونایی تیری هستم ( با کمال احترام نسبت به رئالی ها و منچستری ها و مادریدی های نی نی وبلاگی )

به هر حال خیلی هیجان زده ام که ببینم کی امسال قهرمان میشه

امیدوارم هر کی حقشه به موفقیت برسه

دوستت دارم

فعلا خدانگهدار

پی نوشت : تو نظرات اعلام کنین طرفدار چه تیمی و چه کشوری ( به جز ایران ) هستید .

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 16:56
من که اصلا فوتبالی نیستم.
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
23 خرداد 97 23:58
من به ترتیب طرفدار
تیم ملی ایران
تیراختور
عشق من بارسا
و هلند هستم
یلدا
1 تیر 97 10:53
آرژانتین،تیم بارسلونا