پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 9 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

مهندس کامپیوتر ویانا

1397/3/10 17:36
نویسنده : آجی هانا
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی بانو ؟

قربون شکل ماه شما بشم که میخوای درباره همه چیز و همه کس بدونی

هر کاری من میکنم شما سریعا شروع به تقلید میکنی

امروز دیدی که من نشستم پشت کیبورد و دارم تایپ میکنم

این شد که اومدی بغلم و هی سعی میکردی بری طرف کیبورد

من اول نفهمیدم چی میخوای

ولی اونقدر تلاش کردی که خودت کیبوردو کشیدی جلوت

و شروع کردی به مثلا تایپ کردن 😂😂😂😁😁😁

و اینم کار با موس مهندس ویانا

فعلا خدانگهدار تا پست بعدی

لایک و نظر فراموش نشه 😚😚😚

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 خرداد 97 17:50
محبت
 
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
11 خرداد 97 5:31
دنیای کودکانه ، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم ! گلگل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 20:20
نازییییی
یلدا
16 خرداد 97 21:28
بچه ها کوچیکتر معمولا از بچه های بزرگتر تقلید می کنن، منم پارسا(داداشم) وقتی بچه بود، هر کاری من می کردم اون هم زود می کرد. همینه. دیگه. بچه های کوچیکتر همیشه این جورین.😍
آجی هانا
پاسخ
زنده باشه داداش کوچولوت انشاالله