پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 11 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

اقیانوسی از خاطرات دوست داشتنی ماه چهارم زندگی ویانا

1396/12/6 15:29
نویسنده : آجی هانا
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومي
امیدوارم وقتی اینو میخونی حالت خیلی خوب باشه
امروز صبح مامانی رفت بازار و شما رو که خواب بودی گذاشت پیش من و بابایی .

بعد اینکه مامانی رفت بیرون ، مثل اینکه شما بیدار شده بودی ولی صدات در نمیومد و گریه نکردی . واسه خودت داشتی بازی میکردی و ما از روی صدای نفسهات فهمیدیم بیداری . قربون چشات برم که داری بزرگ میشی

داریم به ۵ ماهگیت نزدیک میشیم جیگر
افراد خانواده رو میشناسی
اسباب بازی رو درک میکنی
هر روز داری بزرگ و بزرگتر میشی

کلی شیطون شدی
خلاصه اینکه هر روز داری شیرین تر و دوستداشتنی تر میشی
بریم سراغ عکس ها . میدونم که همه منتظرین
 


ویانا توضیح هر عکس رو از زبون خودش براتون میگه :
اینجا ... خدمتتون عرض کنم که با پیشی تماس گرفته بودم ، ببینم شیشه شیرمو ندیده ، آخه گم کردم شیشه ام رو ...

 

 

اینم منو عروسکم که در حال مذاکره ای خیلی دوستانه ایم

یه وقت فکر نکنین دعواست ها ...

 


من و خواهر خانومی درکنار هم !
دارم سعی میگم به صورت آجی خانمم دست بزنم .
آجی هی بهم می گفت فدات بشم ، قربونت برم ، خوشگلم ، عاشقتم و ...
حق هم داره ؛ خب نگاه کنید منو
ببنید چقدر با نمک و شیطون و خوشگله صورت کوچولوم !
.
.
.
.
یه وقت فکر نکنین به خودم می نازم ها ، محض اطلاع گفتم فقط

 

 

من و مکعب رنگی های خوشگلم ...

همش مال خود خودمه ...

دیدین چقدر زیاد دارم ؟

 

 
تو چی میگی این وسط مکعب قرمزی ؟
دارم با عزیزان نی نی وبلاگی حرف میزنم ...
 

اونقدر حرف زدم گشنم شد ، بعدا میبینمتون ، باید برم شیشه شیرم رو پیدا کنم بعدشم شیرمو بخورم ، خداحافظ 

 

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)