پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 11 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

ویانا کوچولو ۴ ماهه شد ...

1396/11/18 13:39
نویسنده : آجی هانا
389 بازدید
اشتراک گذاری
سلام خوشبوترین عطر زندگیم
سلام زیباترین گل دنیای من
سلام عشقم ، سلام عمرم ، سلام نفسم
الهی که فدات بشم روز به روز شیرین تر و نمکی تر میشی
خیلی هم زیرک و باهوشی ...
تو اتاقت یه ساعت کیتی داری که عاشقشی و وقتی می بریمت تو اتاق و بهت میگیم کیتی کو هر جای اتاق که باشی نگاهتو برمیگردونی سمتش
با عروسک ها هم خیلی قشنگ بازی میکنی
شخصیت های خانواده رو میشناسی و نسبت بهشون عکس العمل نشون میدی
وقتی کسی بهت لبخند بزنه شما هم با خندیدن ابراز علاقه میکنی
عاشق بیرون رفتنی و وقتی لباس بیرون تنت میکنیم و میذاریمت تو کریر برخلاف اکثر مواقع اصلا غر نمیزنی و ساکت میمونی چون میفهمی داریم میریم بیرون
چند روز پیش هم واکسن ۴ ماهگی زدی و چون مامانی دائما مواظبت بود و قبل از رفتن به مرکز بهداشت دارو بهت داد خیلی اذیت نشدی و بعد زدن واکسن هم اومدیم تو ماشین و مامانی شما رو داد بغل من و خیلی راحت و ناز تو بغل من خوابیدی
وقتی اومدیم خونه هم فقط یکم گریه کردی اونم بخاطر درد پای کوچولوت بود ... منم خیلی نگرانت بودم عزیز دلم ... ولی خدا رو شکر با مراقبت های من و مامان ، و همینطور دارو و اینا اصلا تب نکردی و دردت هم فقط همون روز اول بود
و اینکه با همه این جریانات و ... شما وارد ۴ماهگی شدی
خیلی دوستت دارم عشقم ، خداحافظ
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)