پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

اتفاقات اخیر

1396/8/10 21:51
نویسنده : آجی هانا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشمل خونه

خیلیییییییی شیطون شدی عسلچه

عاشق صندلیت هستی که تخت میشه و روش میخوابی و ویبره هم داره تو هم عشق و حال میکنی

روزا کمتر وقتی بیداری و شبا یادت میفته بازی کنی

بگم برات از شاهکار جدیدم

بابا میخواست رو صندلیت بالش بذاره و گفت که رخت خوابو بردارم تا بتونه بالشو بذاره اون زیر که تو روش بخوابی

گویا تو همونجا خوابیده بودی و پتو افتاده بود روت و من ندیدیمت ...

جونم برات بگه برداشتمت که پرتت کنم رو زمین که بابا داد کشید بچه کو ؟

من یه نگاه به راست کردم یه نگاه به چپ و یه نگاه به رخت خوابی که تو توش بودی و تو دستم بود و درآخر نگاهی پر از وحشت به بابا ...

بابا هم پرید و ازم گرفتت تا ننداخته بودمت ...

خلاصه وقتی پتو رو زدیم کنار تو با چشمای باز زل زده بودی تو صورتم و چندثانیه بعد خندیدی !

و من هم افتادم گریه و زاری که ببخشید عزیزم خواهرت بمیره برات و ازین حرفا ...

خلاصه به خیر گذشت و خدا رو صد هزار مرتبه شکر ...

بگذریم ...

مدرسه نمایشگاه اسباب بازی زده بود و اونجا کتاب خردسال هم میفروختن

من هم ۱۰ تا کتاب شعر برات خریدم عزیزم

مبارکت باشه خانووووووووووووووووووووووووووووووم

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.