پرنسس ویاناپرنسس ویانا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
آجی هاناآجی هانا، تا این لحظه: 18 سال و 6 روز سن داره
وبلاگ ماوبلاگ ما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ویانا ، پرنسس خونه ما

لگد در پاسخ جملات عشقولانه آجی پس از مدتها انتظار

1396/5/14 16:28
نویسنده : آجی هانا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهرکوچولوی مهربون

۹ روز دیگه ۷ ماه مامانی کامل میشه

اومدم ازتغییراتت برات بنویسم

این روزا دیگه تا گرمای دست کسی رو حس کنی

لگد نمیزنی . من خیلی دلم برا لگدات تنگ شده عزیزدلم

البته دیشب که با مامان و بابا سر بالکن بودیم داشتم بهت ابراز

علاقه میکردم:

خوشگل مهربون آجی ...

زندگی آجی ...

عمر آجی ...

تو نباشی من چیکار کنم ...

آخه تو نمیدونی چقدر دوستت دارم که ...

فدای چشای ریزه میزت بشه آجیت...

قربون شکلت بشم ... ( با اینکه هنوز ندیدمت)

( از جمله جملات عشقولانه خواهری )

که ناگهان بخت و اقبال بهم رو کرد و شما یه لگد ریز به دستم که روت بود

زدی !

اونقدر خوشحال شدم ! تلافی اون همه دوری از لگداتم درومد!

خب ... تا پست بعدی بای ....

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
عسل
14 مرداد 96 19:34
واای خیلی احساسی بود خدا خواهرامون رو نگه داره نینی ماه ما هم ، لگد میزنه
آجی هانا
پاسخ
انشالله ... عزیزدلم . آیسل کوشولوووووو ... حس کردن لگداشون هم خیلی لذت بخشه  . نه ؟